ΔΕΘ – Η ΓΕΝΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ

0

Αντιμετωπίζω πάντα θετικά τη συμμετοχή κάθε πολίτη στο δημόσιο διάλογο πουαναπτύσσεται για διάφορα θέματα, αλλά είναι λογικό να κρίνω ιδιαίτερα αυστηράόσους έχουν θεσμική ιδιότητα, η οποία σχετίζεται, μάλιστα, με το αντικείμενοτου διαλόγου.

Στα πλαίσια αυτής μου της προσέγγισης διαφωνώ κάθετα με την άποψη τουΠροέδρου της ΔΕΘ κ. Γιάννη Κωνσταντίνου, ο οποίος ανεπίσημα, δήλωσε ότι δεν θαπρέπει να διοργανώνεται η Διεθνής Έκθεση Θεσσαλονίκης, ενώ άφησε να εννοηθείότι πιθανώς απαιτείται επανεξέταση της απόφασης για μετεγκατάστασή της στηΣίνδο.


Κανείς δεν αμφιβάλλει, βέβαια, ότι η ΔΕΘ ως Γενική Έκθεση έχει χάσει τη σημασίατης και ουσιαστικά βασίζει τη λειτουργία της στους δημόσιους οργανισμούς καιφορείς ούτε μπορεί να μη λάβει υπόψη ότι οι κλαδικές εκθέσεις έχουν διεθνώςυπερισχύσει έναντι των γενικών. Καθήκον όμως των διοικούντων τη ΔΕΘ, αλλά καιτης Κυβέρνησης, είναι να πολεμήσουν την τάση απαξίωσής της και να προσπαθήσουννα προσελκύσουν εκθέτες απ’ όλο τον κόσμο με ενέργειες όπως είναι ηκινητοποίηση των οικονομικών ακολούθων των Πρεσβειών μας στο εξωτερικό, αλλάκαι της ελληνικής ομογένειας, η οποία απαριθμεί εκατοντάδες χιλιάδεςεπιχειρηματίες. Ο θεσμός έτσι, θα διατηρηθεί και θα συνεχίσει να βοηθά τηντοπική οικονομία, η οποία έχει πολλαπλώς ωφεληθεί από τη λειτουργία του στηνπόλη.

Παράλληλα, η μετεγκατάσταση της ΔΕΘ και η κατασκευή του νέουεκθεσιακού-συνεδριακού κέντρου πρέπει να προχωρήσουν χωρίς πολλέςκαθυστερήσεις, ενώ επίσης πρέπει να δρομολογηθούν και όλα τα απαραίτητα έργα,τα οποία θα καταστήσουν την περιοχή της νέας εγκατάστασης λειτουργική καιπροσβάσιμη.

Τέλος, όλοι μας στην πόλη οφείλουμε να κατανοήσουμε ότι οι συνεχείςεσωτερικές αντιδικίες μας για έργα και πόρους που αφορούν τη Θεσσαλονίκη,πρέπει επιτέλους να σταματήσει, διότι διαφορετικά υπάρχει ο κίνδυνος αυτά είτενα ματαιωθούν είτε, στην καλύτερη περίπτωση, να καθυστερήσουν δραματικά.

Ας μην ακολουθήσει η εξωτερική περιφερειακή και η μετεγκατάσταση της ΔΕΘ τηντύχη της Υποθαλάσσιας αρτηρίας η οποία ματαιώθηκε ή του Μετρό που καθυστερείδραματικά.

Πρώτη Δημοσίευση: Εφημερίδα ΚΑΡΦΙΤΣΑ (21-01-2011)

Αναδημοσίευση: Εφημερίδα ΚΟΣΜΟΣ ΤΟΥ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟΥ (23-01-2011)