Home / Δελτία τύπου / Δ.Τ: ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΙΣ ΕΜΜΟΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ (22-02-2017)
Δ.Τ: ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΙΣ ΕΜΜΟΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ (22-02-2017)
Θεσσαλονίκη 22.02.2017
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΙΣ ΕΜΜΟΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ
Απώλεια χρονικού διαστήματος πέντε ετών, διχασμό της πόλης και μεγαλύτερο κόστος, το οποίο ακόμη παραμένει απροσδιόριστο, προκάλεσε η στάση του Δήμου Θεσσαλονίκης και μίας ομάδας αρχαιολόγων στο ζήτημα του σταθμού Βενιζέλου του υπό κατασκευή Μετρό.
Αυτό επισημαίνει μεταξύ άλλων ο πρώην Γενικός Γραμματέας Δημοσίων Έργων, κ. Στράτος Σιμόπουλος, σε επιστολή του προς τον Πρόεδρο της «Αττικό Μετρό Α.Ε.», κ. Ιωάννη Μυλόπουλο, με αφορμή την παρουσίαση σήμερα το απόγευμα στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου Θεσσαλονίκης της λύσης για τον σταθμό Βενιζέλου.
Ο κ. Σιμόπουλος σημειώνει πως η πόλη χρειάζεται να αφήσει πίσω τον διχασμό, καθώς απαιτείται να προχωρήσει το μεγαλύτερο έργο υποδομής στην ιστορία της.
Ακολουθεί αυτούσιο το κείμενο της επιστολής:
Προς
τον Πρόεδρο της «Αττικό Μετρό Α.Ε.»
κ. Ιωάννη Μυλόπουλο
Κύριε Πρόεδρε,
Σήμερα παρουσιάζεται από το Υπουργείο Πολιτισμού, την Αττικό Μετρό και τον Δήμο Θεσσαλονίκης, η λύση για τον σταθμό Βενιζέλου του Μετρό, που δεν διαφέρει ιδιαίτερα, ως προς την ανάδειξη των αρχαιοτήτων, από την παλαιότερη λύση η οποία προέβλεπε προσωρινή απόσπαση και επανατοποθέτηση.
Αποτελεί, μάλιστα, κάτω από τις καταστάσεις που επέβαλλε ο Δήμος μια αναγκαστική διέξοδο με πολύ, όμως, μεγαλύτερο κόστος και χρόνο υλοποίησης, ενώ είναι άγνωστες ακόμη οι πηγές και ο φορέας χρηματοδότησης της αρχαιολογικής πλάζας που εξήγγειλε ο Δήμος.
Με λίγα λόγια, με ευθύνη του Δήμου και μιας ομάδας αρχαιολόγων, χάθηκαν πέντε χρόνια, διχαστήκαμε για μια ακόμη φορά, επιβαρύνθηκε πολύ το κόστος του έργου και, βέβαια, ταλαιπωρείται η πόλη και φυτοζωούν οι γειτνιάζουσες στον σταθμό επιχειρήσεις.
Εν πάση περιπτώσει, η πόλη πρέπει να αφήσει πίσω της τον διχασμό, χωρίς, όμως, αυτό να σημαίνει ότι προσωπικά δεν θα παρακολουθώ από κοντά την πορεία κατασκευής του σταθμού, αλλά και όλου του έργου, έχοντας πάντα ως στόχο οι παρεμβάσεις μου να στηρίζουν την εκτέλεση του μεγαλύτερου έργου υποδομής που έγινε ποτέ στη Θεσσαλονίκη.