Θεσσαλονίκη, 23 Ιουνίου 2014
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Ξεκίνησε σήμερα η κατασκευή του σταθμού Νέα Κρήνη, στην επέκταση του Μετρό της Θεσσαλονίκης προς την Καλαμαριά. Αποτελεί το δεύτερο εργοτάξιο μετά από το φρέαρ εκκίνησης του ΤΒΜ(μετροπόντικας), στο οποίο ο ανάδοχος άρχισε τις κατασκευαστικές εργασίες.
Το μεγαλύτερο έργο συγκοινωνιακής υποδομής της Θεσσαλονίκης επεκτείνεται προς την Καλαμαριά με πέντε νέους σταθμούς (Νομαρχία, Καλαμαριά, Αρετσού, Νέα Κρήνη και Μίκρα) και 4,8 χλμ. υπόγειας γραμμής. Το έργο προβλέπει επίσης την κατασκευή των υποδομών για τη μελλοντική επέκταση της γραμμής προς το Αεροδρόμιο, καθώς και οργανωμένο χώρο μετεπιβίβασης από τις λεωφορειακές γραμμές στο σταθμό Μίκρα. Παράλληλα, στην ίδια θέση, προγραμματίζεται και η κατασκευή χώρου στάθμευσης ΙΧ οχημάτων.
Με τη λειτουργία της επέκτασης, το Μετρό θα αναβαθμίσει συγκοινωνιακά το Δήμο Καλαμαριάς, καθώς αναμένεται ότι η απόσταση από το σταθμό της Μίκρας μέχρι το κέντρο της Θεσσαλονίκης θα καλύπτεται σε λιγότερα από 15 λεπτά. Με το έργο αυτό αναμένεται ότι θα εξυπηρετούνται περισσότεροι από 65.000 επιβάτες σε καθημερινή βάση. Η κατασκευή της επέκτασης του Μετρό Θεσσαλονίκης προς Καλαμαριά προβλέπεται να ολοκληρωθεί το 2018.
Τον υπό κατασκευή σταθμό του Μετρό Νέα Κρήνη επισκέφθηκαν σήμερα ο Γενικός Γραμματέας Δημοσίων Έργων κ. Στράτος Σιμόπουλος και ο Δήμαρχος Καλαμαριάς κ. Θεοδόσης Μπακογλίδης. Ο Διευθυντής Έργου της Διεύθυνσης Μετρό Θεσσαλονίκης της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΑΕ, κ. Γιώργος Κωνσταντινίδης, ενημέρωσε ότι η κατασκευή της επέκτασης προς την Καλαμαριά βρίσκεται σήμερα μπροστά από το χρονοδιάγραμμα του έργου, καθώς και για τα τεχνικά χαρακτηριστικά των πέντε νέων σταθμών του Μετρό.
Ο κ. Σιμόπουλος επεσήμανε ότι η επέκταση του Μετρό προς την Καλαμαριά έχει εξασφαλισμένη χρηματοδότηση και ότι σε συνδυασμό με τις λύσεις που δίνονται στα προβλήματα τα οποία παρουσιάζονται στην κατασκευή της βασικής γραμμής, σε λίγα χρόνια η Θεσσαλονίκη θα έχει το πιο σύγχρονο Μετρό της Ευρώπης.
Ο κ. Μπακογλίδης υπογράμμισε την άριστη συνεργασία του Δήμου Καλαμαριάς με το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και την ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΑΕ για την πορεία εξέλιξης του έργου και τις προσπάθειες που γίνονται, ώστε να υπάρξουν οι λιγότερες δυνατές οχλήσεις γύρω από τα εργοτάξια που θα στηθούν.