Home / Δελτία τύπου / ΠΕΡΑΣΑΝ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΝΕΙ ΕΞΑΓΓΕΛΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΟΥ ΜΕΤΡΟ ΣΤΗ ΔΥΤΙΚΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
ΠΕΡΑΣΑΝ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΝΕΙ ΕΞΑΓΓΕΛΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΟΥ ΜΕΤΡΟ ΣΤΗ ΔΥΤΙΚΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Σε παρωδία εξελίχθηκε η σημερινή διαβούλευση της Αττικό Μετρό για την επέκταση του Μετρό Θεσσαλονίκης προς τα δυτικά.
Σχέδια επί χάρτου και δήθεν παρουσίαση προόδου στο σχέδιο της επέκτασης, το οποίο είχε ήδη προχωρήσει στο τέλος του 2014.
Η επιβεβαίωση ότι η σημερινή κυβέρνηση δεν έκανε απολύτως τίποτε εδώ και πάνω από τρία χρόνια για να εξασφαλίσει τους απαραίτητους πόρους για την κατασκευή της επέκτασης, ήταν πανηγυρική.
Γενικόλογα μόνο από τον Πρόεδρο της Αττικό Μετρό, ο οποίος είπε πως θα βρεθούν πόροι από τα Ευρωπαϊκά Ταμεία.
Από ποια Ταμεία και για τι ύψος κεφαλαίων κάνει λόγο η Αττικό Μετρό; Τόσα χρόνια τι πράττει, εκτός από το να στήνει επικοινωνιακές φιέστες για δήθεν περάτωση της βασικής γραμμής του Μετρό, όταν δεν έχουμε ακόμη μάθει πόσο θα κοστίσουν και πότε θα τελειώσουν οι πρόσθετες εργασίες στην Βενιζέλου;
Στο ίδιο «μήκος κύματος» με την διοίκηση της Αττικό Μετρό και η έφορος Αρχαιοτήτων Πόλης Θεσσαλονίκης κυρία Πολυξένη Βελένη, η οποία κατακρίνει όσους ζητάνε επιτάχυνση των αρχαιολογικών εργασιών για να δει επιτέλους η πόλη το Μετρό σε λειτουργία.
Οι αρχαιολόγοι του ΣΥΡΙΖΑ που συνειδητά «τορπίλισαν» μαζί με τον Δήμαρχο Θεσσαλονίκης, κύριο Γιάννη Μπουτάρη, όλες τις παλαιότερα προτεινόμενες λύσεις για την Βενιζέλου, ας δικαιολογήσουν πως είναι δυνατόν να έχουν διατεθεί στην μνημονιακή Ελλάδα 130 εκατ. ευρώ για αρχαιολογικές εργασίες σε ένα έργο, όπως το Μετρό, αλλά οι ίδιοι να δηλώνουν πως αδυνατούν να εργαστούν γρηγορότερα.
Ακολουθεί το πλήρες κείμενο σχετικής ανάρτησής μου:
Η «αλήθεια είναι απλή κι ο λόγος της ακόμα πιο απλός» έχει πει ο αρχαίος τραγικός Ευριπίδης.
Σήμερα η διοίκηση της Αττικό Μετρό πραγματοποιεί δημόσια διαβούλευση για την επέκταση του Μετρό στην δυτική Θεσσαλονίκη.
Η Αττικό Μετρό άργησε πάνω από τρία χρόνια να αξιοποιήσει την εκτεταμένη προεργασία και σχεδιασμό που είχε πραγματοποιήσει η κυβέρνηση Σαμαρά για την επέκταση του Μετρό στην δυτική Θεσσαλονίκη.
Οι πολιτικές φιλοδοξίες ενόψει των εθνικών και των αυτοδιοικητικών εκλογών δεν κρύβονται…
Η ομιλία μου στην σχετική δημόσια διαβούλευση τον Μάρτιο του 2014