ΙΟΝΙΑ ΟΔΟΣ ΚΑΙ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΕΓΝΑΤΙΑ

Χθες ο κ. Τσίπρας εγκαινίασε για δεύτερη φορά (!) την Ιόνια Οδό και σήμερα υπογράφει με τον Βούλγαρο ομόλογό του, τη συμφωνία για τη σιδηροδρομική σύνδεση Καβάλας και Αλεξανδρούπολης με Βάρνα και Μπουργκάς.
Ολοκληρώνει στην πρώτη περίπτωση και κάνει κάποια βήματα στη δεύτερη, και τις δράσεις που ξεκίνησαν και προχώρησαν κατά πολύ οι Κυβερνήσεις Καραμανλή και Σαμαρά της ΝΔ, για να γίνει με πόρους από την Ευρωπαϊκή Ένωση (αυτήν από την οποία λίγο ήθελε να μας βγάλουν το 2015) η Ελλάδα σημαντικός κόμβος διεθνών μεταφορών.
Δεν έκανε, όμως, την παραμικρή αναφορά για το πως θα προσελκυθούν στον τομέα αυτό και οι απαραίτητες ιδιωτικές επενδύσεις που θα μειώσουν την ανεργία, όταν η υπερφορολόγηση προκαλεί οικονομική αιμορραγία, τα χρέη προς τον ιδιωτικό τομέα αυξάνουν, οι μεταρρυθμίσεις στο κράτος καθυστερούν , ο αναπτυξιακός νόμος παραμένει στα χαρτιά και το πακέτο Γιούνκερ δεν χρησιμοποιείται όπως πρέπει.
Φυσικά, για την Ιόνια Οδό ανέφερε πάλι ότι το έργο ήταν σταματημένο, χωρίς να συμπληρώσει ότι σταμάτησε επί δικής του Κυβέρνησης, ενώ «ξέχασε» το κίνημα «Δεν Πληρώνω» στο οποίο πρωτοστατούσε.
Για τη σιδηροδρομική σύνδεση θα απαιτηθούν 4δις (πρέπει να περιλαμβάνει και τα εμπορικά λιμάνια) και πολλή μεγάλη προσπάθεια, επιμονή και μέθοδο που δυστυχώς η κυβέρνηση του δεν διαθέτει (ο κ. Φλαμπουράρης, χωρίς να το θέλει, έμμεσα προχθές το επιβεβαίωσε).