Home / Συνεντεύξεις / Έντυπα Μέσα / «ΟΥΤΕ ΜΕΤΡΟ ΟΥΤΕ ΑΡΧΑΙΑ» ΣΤΗ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ (Συνέντευξη στην «Μακεδονία» της Κυριακής)
«ΟΥΤΕ ΜΕΤΡΟ ΟΥΤΕ ΑΡΧΑΙΑ» ΣΤΗ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ (Συνέντευξη στην «Μακεδονία» της Κυριακής)
«Ψεύδονται ασύστολα» υποστηρίζει ο πρώην Γενικός Γραμματέας Δημοσίων Έργων, Στράτος Σιμόπουλος για την κυβέρνηση και την «Αττικό Μετρό». «Με τα σημερινά δεδομένα, είναι ορατός ο κίνδυνος να καταργηθεί ο σταθμός Βενιζέλου και μάλιστα ενώ έλεγε ο κ. Μυλόπουλος «και μετρό και αρχαία», να έχουμε τελικά «ούτε μετρό, ούτε αρχαία» σημειώνει. Για τον σταθμό Βενιζέλου έχει αποφασιστεί να παραμείνουν τα αρχαία στα 7,5 μέτρα κάτω από το έδαφος και με την μέθοδο ΝΑΤΜ, να κατέβουν κάτω από τα αρχαία και να κατασκευάσουν τον σταθμό. «Εδώ και δυο χρόνια υπάρχει η απόφαση για παραμονή των αρχαιοτήτων in situ. Όμως, η «Αττικό Μετρό» δεν δίνει την εντολή στον εργολάβο να προχωρήσει στις τελικές μελέτες.
Αυτή την στιγμή ο σχεδιασμός βρίσκεται ακόμα σε στάδιο προκαταρτικής μελέτης. Δεν παίρνουν την ευθύνη εδώ και μήνες γιατί φοβούνται πως το κόστος θα είναι πολύ μεγάλο ή ότι μέσα από τις οριστικές μελέτες θα καταλήξουν σε αδιέξοδο» αναφέρει ο κ. Σιμόπουλος. Σύμφωνα με τον ίδιο, σήμερα στο σταθμό Βενιζέλου, πάνω στα αρχαία πέφτει άμμος και καταχώνονται, ενώ μέχρι στιγμής έχουν πραγματοποιηθεί εργασίες μόνο για την μετακίνηση δικτύων οργανισμών κοινής ωφέλειας.
Ο Στράτος Σιμόπουλος, δίνει σαφή ένδειξη προσωρινής, με φόβο να γίνει οριστικής, κατάργησης του σταθμού Βενιζέλου, ότι στον σταθμό Αγίας Σοφίας θα σπάσει το «κέλυφος» ώστε να κατασκευασθεί ο σταθμός, ενώ στη Βενιζέλου, δεν θα συμβεί το ίδιο. «Η λύση που πρότειναν ξέρουν ότι δεν είναι βιώσιμη, τουλάχιστον σε κόστος και χρόνο. Επίσης, από την μετακίνηση του περιγράμματος του σταθμού μπορεί να υπάρχουν και άλλα προβλήματα, όπως π.χ. να υπάρχει θέμα στατικότητας στο Καραβάν Σαράι…».
Το πολιτικό κόστος εμποδίζει τον πρόεδρο της Αττικό Μετρό, Γιάννη Μυλόπουλο και την κυβέρνηση, να αποκαλύψουν ότι υπάρχει πρόβλημα και ότι η λύση που πρότειναν δεν μπορεί να γίνει, σύμφωνα με τον κ. Σιμόπουλο. «Έχουν σκοπό να παραδώσουν το έργο χωρίς τον σταθμό Βενιζέλου ενώ θα μπορούσαν να κατασκευάσουν τον σταθμό ακόμη και τώρα, πριν την κατάχωση και πριν το ρίξιμο της πλάκας, αν προχωρούσαν στην λύση της απόσπασης των αρχαιοτήτων και της επανατοποθέτησης τους. Ετσι όμως θα είχαν ξεγυμνωθεί πολιτικά. Θα τους κυνηγούσαν οι Θεσσαλονικείς. Για αυτό δεν το κάνουν. Ο κ. Μυλόπουλος ξέρει πολύ καλά ότι δεν θα είναι αυτός που θα διαχειριστεί το πρόβλημα, γιατί θα αλλάξει η κυβέρνηση σε λίγους μήνες και τότε θα αποκαλυφθούν όλα. Προσπαθεί λοιπόν να κερδίσει χρόνο», δηλώνει στη ΜτΚ.