«Η ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΕΙ ΚΟΜΒΟΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΕΝΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ»

Από το φυσικό του χώρο, το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας -Τμήμα Κεντρικής Μακεδονίας, αφού ο ίδιος είναι μηχανικός, άνοιξε τον κύκλο των ειδικών εκδηλώσεων του, ο υποψήφιος βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης με τη Νέα Δημοκρατία, Στράτος Σιμόπουλος.
Ο κ. Σιμόπουλος, ο οποίος πραγματοποίησε σήμερα το απόγευμα στο αμφιθέατρο του ΤΕΕ/ΤΚΜ εκδήλωση για μηχανικούς, μιλώντας στους συναδέλφους του τόνισε ότι η Θεσσαλονίκη μπορεί να καταστεί κόμβος συνδυασμένων μεταφορών.
Στην κατεύθυνση αυτή άλλωστε εργάστηκε από τη θέση του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Έργων, ενώ γενικότερα συμμετείχε στην ολοκλήρωση, επανεκκίνηση και δημοπράτηση πολλών μεγάλων έργων σε οδικούς άξονες, λιμάνια και αεροδρόμια σε όλη την Ελλάδα.
Ιδιαίτερο όμως υπήρξε το ενδιαφέρον του για τη Θεσσαλονίκη, αφού εργάστηκε για 1) την υλοποίηση κτιριακών υποδομών με κοινωνικό πρόσωπο, 2)την κατασκευή σχολικών υποδομών, 3) τη σύνδεση του ΠΑΘΕ με το Λιμάνι, 4) την αναβάθμιση του αερολιμένα «Μακεδονία», 5) την αναβάθμιση της Δυτικής Εσωτερικής Περιφερειακής Οδού, 6) την κατασκευή των Κάθετων Αξόνων της Εγνατίας Οδού, 7) την κατασκευή οδικών αξόνων προς τη Χαλκιδική, 8) την υπογειοποίηση της σιδηροδρομικής διάβασης στη Μενεμένη, 9) την επανεκκίνηση του πολύπαθου μετρό.
Ταυτόχρονα προχώρησε και σε άλλες παρεμβάσεις, όπως η ανάδειξη της στοάς του Αγίου Μηνά, ενώ συνέβαλε ώστε να εξευρεθεί χρηματοδότηση για τις μελέτες για την ανάπλαση της Πλατείας Διοικητηρίου, για δημοτικές ασφαλτοστρώσεις, για την εκπόνηση μελέτης για «έξυπνα φανάρια», για τη μελέτη για τη θαλάσσια αστική συγκοινωνία. Η ολοκλήρωση των εγκαταστάσεων του Οργανισμού Αντισεισμικής Προστασίας συγκαταλέγεται στις παρεμβάσεις του, όπως και η πρωτοβουλία για την κατασκευή Σιδηροδρομικού Μουσείου.
«Ο κλάδος των μηχανικών πρέπει να βασιστεί στον ιδιωτικό τομέα και ο ιδιωτικός τομέας σε επενδύσεις», υπογράμμισε χαρακτηριστικά ο κ.Σιμόπουλος.
Τέλος, αναφέρθηκε και σε πολλές νομοθετικές παρεμβάσεις του στον τομέα των δημοσίων έργων, μεταξύ των οποίων, αρχικά μείωση των πρόσθετων εγγυήσεων και τελικά η πλήρης κατάργηση τους.