ΟΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΦΑΣΕΙΣ (Εφημερίδα «Metrοsport» 15-12-2013)

0

Με το σφύριγμα της λήξης ενός ποδοσφαιρικού αγώνα, φίλαθλοι, αθλητές και δημοσιογράφοι, στην ανάλυση του παιχνιδιού, ασχολούνται με τις μεγάλες φάσεις, είτε κατέληξαν σε γκολ είτε όχι. Η συζήτηση επικεντρώνεται, λοιπόν, γύρω από τις μεγάλες ευκαιρίες και το σκοράρισμα, χωρίς συνήθως να αναλύονται επαρκώς και άλλες σημαντικές κινήσεις των παικτών.

Η λογική της μεγάλης φάσης δεν αφορά, όμως, μόνο στους αγωνιστικούς χώρους. Για παράδειγμα, τα τελευταία χρόνια εστιάσαμε την προσοχή μας στα «μεγάλα έργα», ενώ έργα μικρότερα, αλλά εξαιρετικής σημασίας για τις τοπικές κοινωνίες, έμειναν στην αφάνεια, ακόμη και αν η συμβολή τους στην τοπική ανάπτυξη υπερέβαινε τις διαστάσεις των «μεγάλων έργων».

Παρά την κρίση, λοιπόν, στη Γενική Γραμματεία Δημοσίων Έργων το τελευταίο διάστημα παραδίδουμε έργα και δημοπρατούμε νέα με περιφερειακό χαρακτήρα. Η παράδοση στην κυκλοφορία του τμήματος του κάθετου άξονα της Εγνατίας Οδού «Θεσσαλονίκη-Σέρρες-Προμαχώνας» και του ανισόπεδου κόμβου Στρυμωνικού, της συνοριακής διάβασης Κομοτηνή-Νυμφαία, του ανισόπεδου κόμβου Ασσήρου, η ολοκλήρωση της σύνδεσης της Πάτρας με την παράκαμψη Πατρών μέσω του Διακονιάρη, το τμήμα Παραδείσια-Τσακώνα στον αυτοκινητόδρομο Κορίνθου-Καλαμάτας, η παράκαμψη της Άρτας και ο δρόμος Καρτέρι-Πάργα είναι μερικά από αυτά, καθώς δημοπρατούμε συνεχώς και άλλα.

Αυτές οι «μικρές φάσεις» μαζί βέβαια με τις «μεγάλες» θα βοηθήσουν την Ελλάδα να κερδίσει τη μάχη που δίνει σήμερα ενάντια στην οικονομική κρίση.