KΑΜΙΑ ΣΥΓΚΑΛΥΨΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΤΕΜΠΗ
-
Είναι συντριπτικό το ποσοστό της κοινωνίας στις δημοσκοπήσεις που θεωρεί ότι η κυβέρνηση δεν έκανε ότι μπορούσε για να φωτιστεί η υπόθεση των Τεμπών. Πώς απαντάτε σε αυτούς που σας κατηγορούν για συγκάλυψη;
Η κυβέρνηση είναι αυτή που εδώ και δύο χρόνια οπλίζει τη δικαιοσύνη με όλα εκείνα τα απαραίτητα όπλα ώστε να πέσει άπλετο φως στην υπόθεση. Μεταξύ άλλων δημιούργησε τον οργανισμό για την διερεύνηση σιδηροδρομικών ατυχημάτων ο οποίος δεν υπήρχε και τον ενίσχυσε και με το κατάλληλο προσωπικό. Έτσι σήμερα, μέσω του οργανισμού αυτού περιμένουμε τα αποτελέσματα της πραγματογνωμοσύνης για το «φορτίο», από το εργαστήριο της Γάνδης και από το Ε.Μ.Π.
Επίσης οι ανακριτικές αρχές έχουν στη διάθεσή τους όλο το ηχητικό υλικό από τις συνομιλίες πριν και μετά το ατύχημα. Παράλληλα νομοθέτησε την δυνατότητα των δικαστικών αρχών να «προσπερνούν» την διαδικασία του δικαστικού συμβουλίου και έτσι να πάμε γρήγορα στη σχετική δίκη.
Καμία συγκάλυψη λοιπόν. Όσον αφορά, βέβαια το περιβόητο «μπάζωμα» εκείνες τις ώρες η πίεση από τους συγγενείς για να ταυτοποιηθούν οι νεκροί, αλλά και να αποκατασταθεί η κυκλοφορία ανάγκασε τους υπεύθυνους να διευθετήσουν τον χώρο τους δυστυχήματος.
-
Πόσα και ποια λάθη έγιναν κ. Σιμόπουλε στην υπόθεση; Ποια είναι η γνώμη σας;
Παρά την πίεση των συγγενών δεν έπρεπε κατά την γνώμη μου να προχωρήσει το λεγόμενο μπάζωμα πριν οι αρχές λάβουν από το σημείο όλα τα απαραίτητα στοιχεία. Αλλά και πάλι όσον αφορά το «φορτίο» δεν χάθηκαν πολύτιμα στοιχεία. Η δικαιοσύνη κάνει το έργο και γι αυτό σήμερα μπορούμε να μιλάμε για τα ηχητικά, τα βίντεο και το φορτίο.
-
Τι πρέπει να γίνει από εδώ και πέρα; Η κυβέρνηση είναι με την πλάτη στον τοίχο;
Για το συγκεκριμένο θέμα πιστεύω ότι όλοι μας στη ΝΔ, αλλά κυρίως τα κυβερνητικά στελέχη, πρέπει να αφήσουν την απέραντη αμυντική τακτική στην αντιπολίτευση και στην εργαλειοποίηση του θέματος που αυτή κάνει. Ταυτόχρονα να προχωρήσει απερίσπαστη στο έργο της. Από το έργο της θα κριθεί στο χρόνο.
-
Επίκειται ανασχηματισμός. Τι χαρακτηριστικά θα έπρεπε να έχει και ποια τα μηνύματα που πρέπει να σταλούν;
Ότι γνωρίζω είναι από το ρεπορτάζ, δεν γνωρίζω κάτι περισσότερο. Επίσης ο ανασχηματισμός αφορά αποκλειστικά τον πρωθυπουργό. Πάντως προσωπικά πιστεύω ότι το μεταφορών και υποδομών πρέπει να σπάσει ώστε το μεταφορών που αφορά όχι μόνο τον σιδηρόδρομο, αλλά και εκατοντάδες χιλιάδες πολίτες να νομοθετεί άμεσα, χωρίς ο ρόλος τους να είναι υποβαθμισμένος μέσα σε ενιαίο υπουργείο.
-
Πολλές αντιδράσεις στην Θεσσαλονίκη για τα Ωνάσεια σχολεία και από γονείς και από καθηγητές. Πώς τις χαρακτηρίζετε;
Υπάρχει η διαβεβαίωση ότι κανείς μαθητής δεν θα μετακινηθεί, ούτε κανείς εκπαιδευτικός. Αν απαιτηθεί κάποιος εκπαιδευτικός να μετακινηθεί θα επιλέξει την θέση που θα πάει. Δεν υπάρχει λόγος για αντιδράσεις.
-
Αρκετά τα προβλήματα καθημερινότητας στο Μετρό Θεσσαλονίκης αλλά και στην έκδοση εισιτηρίων για τα λεωφορεία. Τι δεν γίνεται καλά κ. Σιμόπουλε;
Οι συγκοινωνίες της πόλης αλλάζουν και μαζί τους η καθημερινότητα στην πόλη μας. Τα υπαρκτά αυτά προβλήματα προφανώς και αποτελούν ένα πολύ-πολύ μικρό τμήμα της μεγάλης εικόνας. Ας μην εστιάζουμε σε αυτά. Είναι άδικο και για το mετρό και για τον ΟΑΣΘ, ο οποίος έχει εκσυγχρονίσει κατά πολύ την λειτουργία του.
-
Πολλές φορές έχετε μιλήσει για την ανάπτυξη της Βόρειας Ελλάδας και τις επενδύσεις που πρέπει να έρθουν. Διακρίνετε μια στασιμότητα την τελευταία διετία στη Θεσσαλονίκη; Οι πολίτες σε δημοσκοπήσεις δείχνουν να μην είναι ευχαριστημένοι.